fredag kväll

Okej, kvällen började med ett bråk med papi och mami. Jag orkade inte så jag gick till bussen lite tidigare än jag behövt. Jag och Erika åkte till Hanna, där åt vi pizza och gjorde oss klara för kvällen. Vid kvart över 8 tog vi bussen till löpargymnasiet, där var det förfest och det var riktigt kul faktiskt. Efter ett litet tag där åkte vi till Duvslaget där Mia och Paui hade fest. Mia Fick sin present - och hon verkade glad för den !!! :D

Kvällen gick och det var hyffsat kul, men sen gick det lite nerför. Blir så arg.. Sen letade jag upp Tobbe och vi tog nattbussen hem, Felicias jacka försvann också, hoppas den kommer fram igen. Erika och Hanna såg jag knappt skymten av på hela kvällen. Jag undrar om dom höll ihop som dom hade tagit hand på. Och mina 75% tid att vara med er, vad hände med dom?
Idag blire slapp dag och jag ha ringet plugg heller. Juste matteprovet gick bajs, eller jag tyckte att del 1 var lätt men del två.. Det ska vi inte ens tala om! Hoppas jag får VG!

/stina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0