För den som orkar läsa

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?

3 st
Vilken svordom använder du mest?
Fan

Äger du en iPod?
Nixie

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Beror på 06.40-08.30 på vardagar 

Hur många resväskor äger du?
1 som jag navänder, sen om jag han nån mer vet jag inte

Var köper du dina matvaror ifrån?
Coop, Ica, Konsum det som är tillgängligt

Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
Jag är en linslus, men det är kul att bilderna också.  

Vilken var den senaste filmen du såg?
The Breakup

Har någon av dina vänner barn?
Eh, nej inte än!

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Kläder, en ny kamera, en ny tv, listan kan göras lång

Har någon någonsin kallat dig lat?
Har väl hänt

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Justin Timberlake

Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?
Vanlig :S

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Ja, hör hemligheter varje dag typ!

Använder du huvtröjor?
Jadå

Kan du vissla?
Absolut

Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Nej

Vem var den senaste som ringde dig?
Mikis

Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
Ja det tror jag, men det gör alla...

Tittade du på tecknat när du var liten?
Självklart,

Hur många syskon har du?
2

Vilken film kan du alla replikerna till?
Vänner, om et nu räknas som film

Äger du några band-t-shirts?
hmm, nej det tror jag inte

När flög du senast?
i Augusti

Hur många stolar står runt ditt köksbord?
5

Läser du för skojs skull?
Ja, fast mest på sommaren när man ligger och solar

Pratar du några andra språk?
Engelska, och lite spanska

Diskar du din egen disk?
Nej, diksmaskin

Har du gråtit offentligt?
Jaaaa

Har du en stationär dator eller en laptop?
stationär

Försöker du alltid lära dig nya saker?
Konstig fråga men aah visst.

Vill du ha några tatueringar eller piercingar?
Nej, eller jag har hål i öronen, men jag vill inte ha nåra fler

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Ja för jag är blyg

Kan du kasta macka?
Yes, ibland iaf

Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar?
Ja, det är insidan som räknas bara det inte är för många och fula

Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet?
Gympa

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Snäll, rolig, orka rinte rabbla

Gillar du din boendesituation?
Ja, joo men skulel va skönt att bo ensam

Vilken är din favoritfrukt?
Äpple, vindruvor, kiwi typ alla frukter

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
ORKA

Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
17.

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Nej, spelarroll

Vem var den senaste personen som gjorde dig arg?
En kille som inte ska nämnas vid namn

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Hmm, vet inte

Gillar du senap?
Nej,

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Jag det verkar roligt :)

Sover du på sida, mage eller rygg?
olika

Har du någonsin köpt något från eBay?
Nope..

Tycker du om att krama folk?
Jag är kramgo ;)

Skulle du säga att du är trendig?
Nej, inte direkt

Äger du en digitalkamera?
Ja.

Om någon som du inte var intresserad av bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
Jag vet inte, :/

Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars?
HAHA ingen aning

Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?
Vet inte faktiskt 

Tycker du att du är attraktiv?
Ibland har man ju bättre dagar

Vad är du allergisk mot?
Inget

Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
Nej, varför skulle jag, ? jag älskar kött

Vad skulle dina barn heta, pojke & flicka?
har inte bestämt än, men har nåra namn som är fina
Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?

"gett efter för en sån utpressning"
Vad har du på dig?
tights, en stor orange tshirt och en svart luvtröja

Vad var den senaste musik du lyssnade på?
Min profil låt jag har på pa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0