a quicki.

Lungn dag, men ett trevligt elevrådsmöte. Krångel med Ril overallern, och jag blev på asdåligt humör. Sen hem med Mia kolla film, bakade stompabröd och myste hela eftermiddagen. Skulel träna också - natt skulle det vara med lampa, men sen var det ingen där som ahde gjort nån bana eller nått så Sofie och jag sprang glatt efter nåra reflexer vi hittade i skogen. Dom var som en slinga, som gick lite huller om buller. Så om ni någonsin tar er till Rotan spring vårat "Reflexspår".

Nu ska jag snart ta tåget till Söder för att gå på bio med Hanna och Erika. Vi ska se Supersugen hoppas den är bra. Jag känner att jag har det lite kärvigt med pengarna för tillfället. Eller jag är skyldig folk mycket.. men jag hittade 60 enkronor i mitt rum idag så klirr i kassen! Nu måste jag göra mig klar, skriver mer imorrn!

/stina

Kommentarer
Postat av: bibbi

oj shit jeppsi´du e ju rik :P
va filmen ba då?

2007-10-09 @ 20:49:56
Postat av: felicia

åh, den ska jag se idag :)

betalade du biobiljetten med bara enkronor? hahah :D

2007-10-10 @ 08:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0