träna, data, stan

Har varit och tränat, inhomhusträning. Det var verkligen jobbigt, sen sprang jag tillbaka till klubbstugan med Sofie och Oscar. Vi duschade och åt korv och mackor efter. Sen gick jag med Erik hem, och det var faktiskt skönt ute, inte alls sådär kallt som förut på dagen. Skönt. Jag kom hem åt middag och berättade för mamma att  jag hade fått MVG på min labbrapport som jag satt uppe med till 1. Men jag får endå VG i biologi A. Annars har det inte hänt så mycket ikväll, ska snart packa upp min träninskläder och sen typ gå och lägga mig är så sjukt trött från igår. Somnade lite sent tror jag.

Våran data som har fått virus, det där som skickar ahahah Sexxxyyy typ till alla på ens msn lista. Aa iaf den har blivit ännu mer cp så pappa försöker göra en backup, vi har itne gjort det på den datan förut. Så om nu datan skulle bli cp och krasha så gör det inget, för då är allt sparat endå. Så jag sitter på våran asgamla data, det funkar bra bra att det bara är asgamla bilder på den.. 

Imorrn ska jag kanske till stan med Sofie och Mia, och då klippa mig, men bara topparna jag vill inte ha kortare hår nu. Men jag får se om jag orkar, det beror lite på om vi få mycket läxa i fysiken, Jag har redan läxa i historia och sen ligger jag redan efter i Matte D. Men jag tror jag åker med, för jag måste verkligen köpa lite julklappar. Annars kanske jag åker till Filippa hon skulle typ vara hemma igen , eller hon slutar innan mig också. Men som sagt vi får se. Nu måste jag hursomhelst gå från datan.

GONATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0