prov,

Okej! Den här dagen har varit väldigt konstig och hyper och gud vet vad. Mikis sov här, egentligen hann jag inte, men vi hade bestämt det och jag hann plugga fram till halv 10 endå. Vi traskade till bussen och åkte till skolan. Hade då fysik, var inte så tråkigt. Vi skulle typ mäta hur lång tid det tog för en kula att falla 1.5 meter. Hur som helst sen blev det matte, men Anna och jag var bara där en kvart och drog sen till matsalen. Träffade Erica, Sabbe, Tobbe, Matilda och Matilda. På rasten var jag jobbig med Tobbe och Matilda. Han hatade mig och jag slängde hans saker på golvet. Men sen skilldes vi åt, jag mötte Hanna i kafeterian vi stötte på Emilie. Så vi bestämde att vi skulle äta med henne och Nadia. Men jag var tvungen att ha ett matkort eftersom jag redan hade ätit. Så vi sprang till receptionen, Hanna kom på att hon inte hade tillräckligt med pengar( hon skulle bjuda mig eftersom jag inte ville betala) så vi springer tillbaka till kafeterian och sen till mitt skåp i RIL eller F-korridoren. Sen springer vi vidare till receptionen köper ett matkort och springer tillbaka till Emilie. Samtidigt så pratar jag med Filippa i telefonen. Måste sett helt sjuka ut. Aja sen satt vi i matsalen tills den var nästan tom och det ekade. Vi pratade om lite allt möjligt och jag var asjobbig. Synd för Nadia som aldrig träffat mig förut, vilket intryck jag måste ha gett.

Sen kom helveteseftermiddagen. MATTE C KURSPROV! Satt i Aulan och vi började 20 i 2. Jag hade laddat upp med choklad tuggumi och lite annat gott. Provet gick dåligt, det var hur svårt som helst. Och vissa frågor fattade jag inte ens... Klockan 6 var jag ute på skolgården och väntade på pappa. i 4 jävla timmar hade jag suttit med det där jävla provet.

Kommentarer
Postat av: felicia

"chokladtuggummin" och annat gott, vad är det andra?
kaviargodisar och läsk med gurksmak?

2007-11-21 @ 21:53:15
URL: http://feliciaknorn.blogg.se
Postat av: stina

choklad och tuggummi ska det vara ;D

2007-11-21 @ 21:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0