Pinsamt på toan

Nu är jag hemma igen. Jag Mikis och Erika satt på Biblos till kvart i 7 typ. Hanna gick lite innan. Vi skrev kommentarer på typ dom flesta i hela skolkatalogen, aaaskul! Hoppas bara att ingen hittar den!!! Jag åt en blåbärspaj som var lite torr, men det gjorde inget den var god iaf. Sen skulle jag gå på toaletten, så öppnar jag dörren, då står det en tant och torkar sig. Hon står på nått konsigt sätt och ropar ojjojoj! Jag får panik och stänger dörren, som inte går att stänga helt. Så jag går lite diskret därifrån. Efter vi var där gick vi till Stens Ica och köpte grejer till imorgon. Erika gick omkring med kameran, hon hade problem att ställa in den bra eftersom hon ite hade antecknat på lektonen. Men hon tog nåra nörtbilder och lite allt möjligt. Mikis posade för fulla muggar på tåget hem. När jag kom hem fick jag stryka julgardinen för snart är det juuuul. Vi har också satt upp julstjärnor och ljusstakar och så. Första advent på söndag, vi ska baka pepparkakor och lussebullar med. Fast det blir imorrn eller på söndag. Just nu håller jag på att dö av hunger. Men i den här familjen får man aldrig mat.....  

Kommentarer
Postat av: Majda

läs & kommentera min blogg :)

2007-11-30 @ 20:02:51
URL: http://majdas.blogg.se/
Postat av: Mikael

intressant blogg.... kolla gärna in min sida

2007-11-30 @ 20:06:31
URL: http://www.living.se.nu
Postat av: bibbi

för tidigt att börja julpynta ;)

2007-12-01 @ 00:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0