O

Så, nu har jag skrivit ytterligare en sida om orienteringens historia, eller nu mest om O-ringens historia. Det går ganska bra och jag hoppas på att bli helt klar idag. Måste ju hinna plugga biologi också, eftersom mitt betyg står på spel. Som tur var så flyttade Vivianne labbrapportsinlämningsdagen till på fredag nästa vecka, vilket lugnade ner mig otroligt mycket. Senare ikväll ska jag göra mackor på orienteringsträningen, egentligen hinner jag inte det, men jag måste.

I helgen sen ska jag åka till Lidköping där mina kusiner och mormor och morfar bor, det är tvång på det för jag hinner egentligen inte. Har massa matte att göra också, men får väl plugag där nere. aja nu måste jag fortsätta och om 6 minuter är julskivan jag laddar ner klar. YES!
herrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0