Ny period

Började med Fysik A i morse, inte så jobbigt än så länge men kändes inte så jäkla kul. I läroboken stod det att det kunde vara tråkigt och svårt i fysik A men att det blir bättre i Fysik B. EEH? varför ens skriva så. När dom som skrivit boken tycker det så är det fan illa asså.  Efter det försökte jag och Elin plugga på hålet, men jag hade ingen ork så Sofie kom istället. Vi fick skäll för att vi åt klementin och pratade för högt typ.
Sen hängde jag med Mikis och vi gled mest runt, åt macka och så.

Sen matte och sen lunch med Mikis, Felicia och Jennifer. På rasten blev det panik på toan och chill på solgården. Och rent hat kom från mitt hjärta. Inte till Mikis alltså! Men jag ska försöka se förbi det och inte bry mig. Sen gymnastik på gympan, mådde illa av alla kullerbyttor och så. Sen första lektionen i Historia A, asmycket folk, känd einte igen så många! Vi skulle typ gissa när olika föremål var ifrån. Läraren verkar faktiskt bra. Sen trängdes vi på 520an hem. Pluggade matte, och åt. Nu ska jag Mikis och Filippa till Sats, det är typ öppet hus där. Så önska oss lycka till. Måste pysa till bussen nuuuuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0