Hos Hannis

image70Nu sitter vi och datanördar oss framför facebook. Tävling
i flest vänner har pågått ett tag, men jag är fast besluten
att vinna. Just nu leder dock Hanna. Fyndade en Peakjacka här också, ska kanske köpa den måste fundera på saken först! Men det ser lovande ut, den är brun förra årets modell. 

Idag har jag haft biologiprov och det är lite svårt att svara på om det gick bra eller inte MVG frågan var svår och bedömningsfrågan var cp. Så tiden får berätta hur det gick. Sen vare gympa och eftersom jag fortfarande äter penicillin får jag inte träna så jag satt och kritiserade ledaruppgiften. På tisdag ska jag berätta för resten av klassen vad jag tyckte. Största felet var att det bara spelades match i 7 minuter. ILLA! Annars var det bra. Sen matte - gick bra, men blev så hungrig att jag inte kunde jobba koncentrerat. Måste ju ligga i nu när det är kursprov om mindre än en vecka.

Hanna och jag slutade halv 1 så vi gick hem i kylan och åt glass med chokladsås och kollade på vänner och sen 13 snart 30. Hanna som är lite sjuk somnade men jag tittade klart. Senare ikväll ska vi åka till mig och träffa Filippa. Och imorrn börjar jag klockan halv 12 och slutar halv 1. Egentligen är hela dagen frivillig men jag känner att jag behöver mattelektionen faktiskt.  

Så ska jag återgå till att försöka slå nytt rekord på Eskiv! Ha det bra Hej! Läs Hannas blogg också : http://antonia.fashionblogg.se/

Kommentarer
Postat av: Hna

KÖP JACKA DEN SER GÖÖÖÖBRA UT!!!

2007-11-15 @ 18:47:27
URL: http://antonia.fashionblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0