HEMMA

Okej, nu ska jag dra allt jag gjort denna helg.
I fredags drog jag till Erika på födelsedagsfika, det var jag och massa andra flickor. Det bakades och det bjöds på mycket gott. Mådde väldigt illa efteråt. Vi drog hem allihopa vid halv 5 typ. Men Erika och jag tappade bort resten av companiet så vi tog 520an själva. Där var det en kille bakom oss. Inget speciellt med det tills vi kände en svag lukt av prutt. Det var den vidrigaste lukt jag känt på länge, vi förstod att det var han och höll diskret för näsorna. Drog till pizzerian med pappa och efter det hem till Isabel. Länge sen man såg den människan. Hon var rastlös och hade inget att ha på sig, hon dampade på att det int egick att stänga av basen på datan och det fick bli utan musik helt och hållet. Michan och Matilda anlände och sedan Filippa och Mikis. Vi fixade oss lite och hängde lite här och var. Issas kompisar från staden kom och jag ändrade uppfattning om dom. Dom började köra igång vattenpipa och så medan jag FIlippa och Mikis hände i Isabels rum. Filippa gick och mötte nåra killar och jag plattade Mikis hår. Under kvällen hängde vi mest i soffan och kollade wrestling, eeh? Christos och Simon kom, kul för det var länge sen man såg dom. Efter ett tag kom grannkillarna över och otroligt nog var det Isabels gamla kärlek. Eller en som hon tyckt varit snyggast i världen i typ 100 år. SÅ hon var asglad. Hanna och Erika kom sen också.  Jag drog hem vid 2, skulel upp klockan 9 dagen efter.

På lördagen drog hela familjen Jeppsson till Lidköping, jag lyssnade på musik hela resan och var allmänt trött. När vi kom fram åt vi korv med bröd och sen skulle jag plugga matte. Orkade göra typ 10 tal sen var jag tvungen att gå ner och sova. Vid halv 7 åkte vi till mina kusiner och åt middag och så. Jag och Ida åkte ut med bilen, hon hade precis fått körkort. Hämtade hennes kille och åkte hem igen. Alla kollade på Sverige - Spanien utom jag, jag pratade i telefonen med Filippa i 1 ½ timme. Jag lovar det var nödvändigt. Vi åpt efterrätt och kom till mormor och morfar igen vid halv 3 kanske. Somnade på 1 sekund. Idag gick vi uppklockan 10 jag var död och åkte hem vid typ halv 12. Sov nästan hela resan, köpte donken och nu sitter jag här. Har precis fått höra om Erika och Hannas "jag hatar díg, vill aldrig mer se dig" bråk.  Det som väntar nu är bara matten, jag måste ju verkligen få VG på kursprovet...

22 dagar kvar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0