det är alltid kul med gamla bilder

 Mikis och jag i Karlstad förra sommaren
Sofie, jag och Felicia förra året. Vi skulle servera på Sofies farfars 70 års fest.
Elin, Sofie, Felicia och Mikis på min konfiramation. det är fasiken mer än 2 år sen, tiden går fort..
Mikis, Bella och jag också för typ 2 år sen.
2 år sen hemma hos sofie när jag, Tobbe, och Micke sov där
Haha, ganska pinsam egentligen. Men men jag och Mikis på H&M förra sommaren
Christos och Simon i 9an
Daladubbeln förra året
 Sofie och jag i kläppen förra våren

Nu orkar jag inte mer, det är lite tråkigt att dom riktigt gamla bilderna är på en annan data som jag aldrig använder. Men jaja, nu ska jag dra mig till sängen och titta vidare på Mysteriet på Greveholm. HAHA! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: m

läääääääääckra bilder, oh lord

2007-11-25 @ 10:04:44
Postat av: bibbi

men ush ta bort.. jeppsi du vet ju va du har som väntar dig ;) hhaahah

2007-11-25 @ 12:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0