back on track

Lovet är slut och jag är på hemmaplan igen. Det var nice i Egypten sola bada snorkla det vanliga liksom. Lite färg har man fått på köpet också. Kom hem 2 timmar senare än beräknat i lördags på grund av snöstorm på arlanda. Det kändes konstigt att höra det när man sitter i ett 35 gradigt varmt land, men det gjorde inget vi hängde på burger king på flygplatsen och spelade kort. När jag kom hem gled jag över till Erika och hängde där ett tag. Söndag blev slappare än slappast, med min slappkompis Filippa. Ugly kläder och godis vare som gällde. Men det vare värt!
 
Sen kom denna dag, tidigt som tusan skulle man upp, men jag fick åka bil med Patrik till skolan. Självklart var det kö så jag kom nästan försent. Det tog 25 minuter att åka till skolan. Det brukar ta typ 10. Hade två timmar matte, gjorde inte så mycket, sen hål en timme. Hängde med Fellan och Bibbi. Letade fakta om min kära underbara sport orientering(haha) , ska ju skriva ett historiaarbete om det. Sen vare matte igen. Då fick vi tillbaka proven JAG FICK VG!!!!!!!!!!!!! .  Åt lunch med gänget, fick äntligen se Felicia och Micke tillsammans :D. Vi gjorde typ inget på lunchen och sen hade jag hål igen. Sen sist biologi. Vi såg bilder från kittelfjäll dom satt upp i natur. Och fyfan vilken ful bild det var på mig och Elin, ojoj! Efter skolan utnyttjade jag Hannas mat för att sen åka till friskis och jobba. Lite roligare än vanligt.

Haft inbördeskrig i Hannas mitt och Axels crew.
Hanna berättade vad axel hade sagt
Axel var elak
Jag blev förbannad
Han sa han skojjade
Jag sa okej
Axel var elak igen
Jag blev skitsur
Axel skratta
Hanna skratta
Jag var på dåligt humör
Hanna ringde Axel och sa att jag var sur på riktigt
Axel ringde och fjäskade
Jag lämnade crewt för nåra minuter
Men enligt nått kontrakt fick jag inte det
Vi slöt fred
Övergår till den vaniga tiden då han FÅR mobba mig för att jag inte är indie
Nu väntar jag bara på min överraskning han lovade mig för att han hade varit dum


HERRÅ! (bilder från egypten kommer sen på min pa eller st-ina.bilddagboken.se om jag orkar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0