JULAFTON

I år fick jag :
Skidor (ska nog byta till nått annat)
pjäxor (eller vad det heter)
en lampa
shepherdtofflor
ansiktsgrejs
choklad
biocheckar och presentkort för 700 kr
Pengar
2 böcker
acne jeans
björn borg trosor
tunika
pengagrej
"Nu är det jul igen 3"
handkräm


Jag vet att jag har glömt saker men jag orkar inte gå ner och kolla vad det är, så det här får duga! Jag önskade mig 2 saker, en kamera och en bärbar dator. Jag fick inte det. Isället fick jag ett par skidor som jag 2 veckor tidigare hade sagt att jag helst inte ville ha. Men vad gör man, ler och tackar och frågar en halvtimme senare om man får byta. Haha, nu låter jag otacksam, det är bara att jag inte vet när jag ska använda dom. Jag åker inte längdskidor - plus att det inte är någon snö ute. Tur att jag fick jeans eftersom mina favoriter nu har gått helt sönder och inte går att använda och att mina andra favvisar håller på att gå sönder. Jag blev glad för allt jag fick egentligen, för det var saker jag ville ha/behövde.  Anledningen till att jag inte fick nån kamera var att jag redan har en som funkar bra men jag tycker den är tråkig och luckan är lite trasig. Och att jag inte fick någon data var för att dom kostar 7000 om man ska ha en hyfsat bra.

Men jag har tänkt, om jag byter skidorna och pjäxorna och skorna jag fick när jag fyllde år så får jag tillbaka kanske 4000 kronor att köpa annat för, juste ett halsband också för 400. 4400 kronor plus att jag snart får lön och att jag fick pengar, då är jag uppe i ungefär 6000 kronor. Och det blir ju faktiskt en hel del. jaa, värt att tänka på. Tack allaihopa, det var en trevlig julafton som inte är slut än. Nu banne mig kan jag gå på bio när jag vill.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag rå-diggar att du fick längdskidor ;D Nu kan du och Berzell köra tillsammans!

2007-12-26 @ 18:13:14
URL: http://feliciaknorn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0