3 dagar kvar

OKej, den senaste veckan har jag mest tagit det lungt varit lite hostig och så. Igår var jag med Filippa när hon var barnvakt, jag var så trött så jag somnade i soffan när hon gick och la dom. Kom hem vid typ 10 kanske, hämtade mina grejs hos Mikis på vägen. Eftersom att Hanna fyllde år så åkte jag Mia och Erika till skolan 07.10 för att vara där innan hon kom. Vi åt tårta som vi hade gjoert dagen innan  och sen vare lektion som vanligt. Idag började klockan 1 hade inget på shemat alls, utan bara NT-showen som iår var lite annorlunda. Vissa skämt var roliga, men i helhet så var showen ganska lam, ett plus för duschdansen och 4:an, för att han var söt! Jag skulle bara vilja att det var som förra året, det var hur bra ochkul som helst. OM jag är med eller inte nästa år får vi se. 

Vädret idag suger, hade det inte regnat kanske jag hade åkt till stan. Behöver verkligen köpa julklappar nu alltså. Men imorrn ska jag fika med Hanna, och efter det kan jag handla lite smått. Har int eså mycket inbokat i helgen annars, bara orienteringsavslutning.  


Förra året, var allt så mycket bättre! Bättre bombning, bättre skämt och bättre show!
image115
image116image117

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0