lkjgiajäje

Igårkväll kollade jag och Johan på film med mina päron sen somnade vi tidigt :P är vi 40 bast eller!? mysigt vare iaf :) vaknade tidigt skulle upp och jobba, klockan 11-16 stod jag på donken. Men det var helt okej ändå. Åkte hem och sen dess har jag mest chillat. Min kusin var här en stund och lekte med våran katt. Som förövrigt(för dom som undrar) har två namn. Vi kan inte bestämma oss, så vi kallar henne Smulan och Molly.

Mamma och jag letade hotell till Thailand, hittade ett jättefint! Hoppas vi ska åka dit. Jag har också varit så duktig att jga har läst 27 sidor i min engelskabok, vi ska ha läst till sida 50 tills på fredag. Caught in the crossfire heter den. SKönt att inte ha gjort nått alls denna kväll. Men om jag ska vara ärlig hade jag gärna gått på 25mannafesten med Sofie. MEEEEEEN jag är inte 18 än, så vad gör man :/ det suger stjärt.



 


Kommentarer
Postat av: Anonym

uppdatera oftare :)

2008-10-16 @ 18:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0