Halikko-året vi ej sprang

I helgen var jag och Sofie i Finland och roade oss. Vi följde med våran klubb för att titta på när dom sprang för att sedan få parta på båten hem! VI somnade tidigt på fredagen, gick upp tidigt på lördagen, var på tc vid 8 och hängde där till 5. Det är 9 timmars rolig tid. Vi gick mest runt och till slut hamnade vi vid en gubbes hus, han hade två hundar och en K-pist. Men vi satte oss i närheten iaf och gjorde en playlist. Sen bjöd vi int efolk till våran hytt. Men till vår besvikelse var hytten mindre än vanligt så det sket sig. Vi åt buffé som jag inte uppskattade sedan vare dansa fram till 2. Då gav jag upp. Var trött och då täntke jag att jag lika gärna kan sova. Somnade inte förän 3 ändå för Gustav kom in i hytten, så pratade vi tills vi somnade. Tur att man drog bak klockan så den var 2 svensk tid. då hade jag 4 timmar på mig att sova. Men det blev lite mindre.

Kom hem kvart i 7 och började packa upp, sätta på tvättmaskin och tvätta min blöta väska. Vår flaska gick sönder i den. Så i princip alla mina kläder var blöta....... Fast lite klarade sig faktiskt!!! Jag tog en dusch och gick och la mig, fick sova 1 timme innan det var dags att gå upp igen. För jooo jag skulle jobba, kul. Men det gick bra ändå. Fick sätta lappar på varenda jävla bil på hela stinsenparkeringen. Askallt. Sen fick jag sluta 30 min tidigare. Filippa tittade förbi, när hon kom somnade jag. Fast jag vaknade och sedan målade vi naglarna kollade bilder och bar chillade. Nu var jag trött, men såklart skulle vi städa Ytterby. Så mor jag och far åkte dit och skrubbade huset från vägg till vägg. Kliniskt.

Ikväll hade jag hoppats på att träffa Johan, för jag saknar honom. Men han hade träning och skulle plugga och allt vad det var. Jag vill ju få en puss....

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, ni är allt roliga som åker bil till ytterby! :D

2008-10-19 @ 21:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0