curling

Idag åkte hela klassen till Sundbyberg och Curlade. Jag tyckte det skulle bli jätteroligt, har velar prova på det rätt länge. Plus att jag alltid tyckt om att titta på curlingpå tvn. Men När vi väl började så var det inte så roligt som jag trodde.  Först fick vi läsa oss att ta oss fram på isen, sedan hur man skulle skjuta iväg stenen. Sen körde vi match. Jag var i samma lag som Mia och Lovisa, vi mötte ALex, Henke och Calle. VI förlorade... Men det gör inget. Några bra "skott" fick man till som hamnade i ringen där det skulle vara.  I 2 timmar var vi borta, och fick sen gå hem i regnet, så nu är jag helt slut. Johan ska komma hit vid 8 också. Men jag vill att han ska komma tidigare, men det vill inte han :(. Nu ska jag ringa Filippa!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0