10

Idag vaknade jag 20 i 7, duschade och gjorde mig iordning var klar ungefär kvart i 8. Abra tänkte jag, för Tobbe skulle hämta mig 10 hade vi bestämt. Men det slutade med att jag satt till klockan 8 och väntade, för han hade blivit lite sen. Så han jag och Matilda åkte sakta sakta i bilkö till skolan, kom typ 10 min sent, men what eveeeeeer!? Tack för skjutsen Bibbi :). Sen labbade vi på fysiken och sedan vare fika på hålet. Väntade på att engelskan skulle börja, och då fick man reda på att jag fick VG- på uppsatsen, sääämst. Jag behövde verkligen ett bara VG eller kanske ett litet + eftersom jag fick G på alla andra delar... 

Och eftersom jag är så smart så skickade jag sms till min fotolärare och frågade om jag fick hämta en kamera runt 1 så jag slapp sitta på ett till hål och glo. Har ju nämligen hål igen mellan halv 1 och 3. Och kameran fick jag. Åt lunch med Fellan, Mary och Mia. Mia kom ju hem från Thailand idag, och hon var såklart brun, grrrr. Hon hade haft det bra iaf :)  Och eftersom jag och Johan har 10 månadersdag idag (puss) tog jag 13.17 bussen hem till honom. Vi firade inget, det gör vi aldrig. Vi tog lite foton till min lektion imorgon. Sedan gölli som han är så körde han hem mig klockan 4. Så 2 timmar hade vi tillsammans. 

För domsom inte vet om mitt käkproblem kan jag bara säga att jag har så ont idag att jag inet vet vart jag ska ta vägen. Det känns som att huvet ska sprängas. KRAMP!!! och jag lär ju säkert få tiden, vi väntat på i 3 månader på att få, när jag är i Thailand.

Nu ska jag ner och äta nått gott herrååå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0