lååångfredag

Igår tog jag bussen till Norrviken och hyrde film med Johan, Hostel blev det. Vi gick till Norrviken norra och hoppade på bussen där. Mikis satt på den och vi åkte tillsammans hem till Johan. Hängde vid datan en kortis medan vi väntade på Pelle. När han kom kollade vi på filmen, åt chips och drack saft. Den var asäcklig och jag frös och var trött. När filmen var slut satt Johan och Pelle och garvade ikapp åt pistvakt. Inte helt okej när dom kan alla repliker, men jaja lite kul var det allt. Efter ett tag tittade också David förbi och spelade Guitarr Hero, och jävlar vad bra han var. Vi tog bussen hem 01.30 och jag somnade typ på en gång.
image196
Idag vaknade jag klockan 10, åt frukost med mor och far min, bråkade lite lätt på morgonkvisten. Nu sitter jag och gör klart min fysik som ska in. Snart får jag mitt påskägg, och hoppas det är nått gott i det. Mia och jag skulle kanske till stan idag, men jag tror jag bangar med tanke på vädret. Hellre typ stinsen eller Kista som är inomhus. Men vi får se hur det blir. Jag har värsta suget att åka skidor, så jag ska fråga Patrik om inte vi kan åka till Kungsberget nån dag om han får ta bilen. Då får jag iaf åka lite grann!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0