torsdag

Kom upp 5 i 7 idag!!!!!!
Gick till bussen och den första bussen var överfull så jag frågar om et kommer en till och får svaret , jaa den är här bakom mig precis. Och som han sa så kom den andra bussen - helt tom! aah :D men den kör bara förbi!!!!! jahaa, skitsura och irriterade börjar jag och Erika röra oss mot stationen, men jag ringer min far och frågar om vi får skjuts vilket vi får så vi svänger av och går hem. Men vi ser alla från min hållplats och vasavägen vandra skta ner mot stationen.

Kommer till skolan har historia, fick VG på mitt prov, yey! Jobbigt som fan på gympan, men rätt kul faktiskt. Sen ingen matte så jag slutade halv 12. Men jag var kvar i skolan till halv 4. Hängde med carro i RIL. Bråkade med tobbe.. åt lunch sen hade vi frågesport med chokladkalenderchokladsom pris. Jag vann 9 st, alla andra sög! Nej men jag var snabbast.

Sen när alla andra hade sina lektioner gick jag iväg till bibblan för att plugga på matten. jag fattade faktiskt mycket i jämförelse med innan, och nu känner jag mig iaf lite lugnare. Nu ska jag snart på träning, eller det är ingen träning men jag och oscar ska ut och vara duktiga iaf. Blir typ spåret eller vibyrundan eller nått får se.


HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0