En till..

Hur svarar du i hemtelefonen ?
Hej det är Stina

Hur svarar du i mobiltelefonen ?
Hallå?

Ringer det mycket till dig ?
En del, ja

Ringer du mycket ?
Oh yes

Vem ringde du senast ?
Erika Zinders

Dagens låt ?
Westlife - Something Right

Hur mycket pengar har du ?
Så jag överlever

Senast kramat och när ?
Tobbe i kafeterian idag på rasten

Antal timmar sömn inatt ?
6 kanske

Sov du ensam ?
Ja

Vem sov du hos senast ?
Hanna Seger

Vem vet mest om dig ?
Det finns många som vet mycket om mig, jag berättar gärna

Vem vet du mest om ?
Filippa kankse?

Vad ser du fram emot ?
Sommaren

Vad vill du ha just nu ?
Glass, men chokladsås och hallon :D

Snyggast i Skåne ?
ooh ingen aning.


VEM ..

Längtar du mest efter ?
Lina

vill du helst slippa ?
Ingen, gillar dom flesta

stör du dig på ?
Mamma och Pappa oftast


VILKEN ..

buss åker du oftast ?
520an for life

årstid är det nu ?
Vinter.

Anser du sig själv snygg ?
Jag är snyggast av alla!!! NOT

Vem är snyggast ?
Johan

Har du varit kär ?
Ja...

Är du en bra partner ?
Det hoppas jag!

Har någon varit otrogen mot dig ?
Nej

Har någon varit otrogen mot någon , med dig ?
Tror jag inte...

Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad ?
Eeeh ingen aning, blandning kanske

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast ?
Självklart :)

Har du sett din bästa vän gråta ?
Ja!

Vad åt du senast ?
Mormors kakor :)

Är du polare med grannarna ?
Jadå, dom är nice!

Har du varit på ett party ?
haha, jaa det är klart

Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror ?
Inget, vad vill du att jag ska säga?

Har du varit utomlands ?
Yees

Var är dina syskon just nu ?
Patrik är och köper en ny banyklubba och Elin har jag ingen aning om, träning kankse

Vilken tid gick du upp imorse ?
06.45 ooojj

Vad gjorde du kl 2 inatt ?
SOOV

Vad är det första du gör på morgonen ?
Äter frukost

Vad ska du göra efter det här ?
Skriva ett blogginlägg

Kommentarer
Postat av: tobbe

Senast kramat och när ?
Tobbe i kafeterian idag på rasten

menar du strypningen? ;)

2008-01-28 @ 21:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0