bandy

Jahapp, nu har jag och Oscar stått och frysit i 2 timmar och Felicia i 1 timme. Han var hungrig och jag var tvungen att gå på toa. Men det fanns ingen toa, men jag är inte så klen så det löste sig i alla fall. Felicia kom till undsättnign med tidningar att sitta på och Oscar köpte food 2 gånger. Den människans mage blir aldrig full. Sedan vann Hammarby och gick vidare till slutspelat, GRATTIS! Johan var tydligen inge bra idag, men jag märkte inte det. Jag vet inte vad som är bra och dåligt i bandy. Märkte knappt att det blev mål. Sedan träffade vi en ytterst fräsh Lars Johan Alexander Eriksson för att sedan köpa mer mat till Oscar. Sedan tog vi tåget hem när Johan hade duschat klart. Nu har jag ont i halsen och är trött, har precis duchat ska snart sova och sen ska man upp imorrn och få en halvtimmes sovmorgon. HELT OKEJ !


Okej sämst bild på planen men det var allt jag hade att bjuda på!


GONATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0