träning

Okej, jag kom till träningen så sjukt otaggad så det fanns inte. Självklart så är det seriös träning då alla ska springa i samlad trupp och inte individuellt. Så vi joggar bort till spåret och sedan ska vi köra intervall. Först 6 minuter (i högt tempo alltså), vila 3. Sedan 5 minuter vila 2, 4 minuter vila 2. 3 minuter vila 1 2 minuter vila 1 och sedan 1 minut. Aa ni fattar. Men jag orkar väl inte med dom andra jag ligger sist hela tiden, jämt med Amanda vid 5,4 och 3 minuterspasset. Mer klarar jag inte. Så sjukt trött så det finns inte.  Till och med Oscar blev jättetrött efter ett tag.

Sedan joggade vi tillbaka till Ytterby för att sedan springa vidare till Gillbo där vi hade styrka. Sjukt jobbigt. Men jag överlever, men nu såhär efter är jag sjukt stolt faktiskt. Känns asskönt. AAH!!!! Men det träningen slutade med att jag blev utsedd till att hålla i träningen nästa Tisdag!!!!? WHAT! Seriöst, jag är sämst av dom som brukar vara med och jag ska då allså bestämma vad vi ska göra och ja gud vet vad. Ska i alla fall få nyckel till Ytterby i veckan. Får se hur det går.

Nu ska jag snart krypa till sängs för här händer endå inget roligt.. HARE BRA HEJ!

Kommentarer
Postat av: felicia

Haha, det här vill man inte missa! jag kommer på träningen :D

2008-02-20 @ 08:30:17
URL: http://feliciaknorn.blogg.se
Postat av: Anna

http://annagotland.webblogg.se
Jag behöver fler tips, hur lindrar du ditt sötsug, kommentera gärna mitt inlägg om just sötsug, behöver alla tips jag kan få! :)

2008-02-20 @ 11:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0