snart är erika gammal

Nu är jag hemma hos Hanna, vi fixar och trixar lite till Erikas födelsedag imorrn. Flickan fyller ju 18!!!! Och bara om 1 timme och 10 minuter. Vi har gjort en tårta, det kan jag skriva för det vet hon redan att hon ska få det. Det kommer bild på den imorrn. Idag har Mia och jah varit i Vällingby och fixat lite med enkäten, det gick bra. Bara att det tog 1 timme och kvart att åka fram och tillbaka och vi var där i en kvart.

Sen måste jag bara berömma mig själv. Jag kom hem 5 i 7 och jag skulle gå hemifrån halv. På den korta tiden hann jag med att äta, ducsha och tvätta håret. Föna håret och platta det. Dessutom hann jag städa till rummet lite. Det är nog rekord, det är ju hur snabbt som helst. Helt sjukt!

Aja nu ska jag hjälpa till lite, ha det bra puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0