onsdaggggg

Idag är det onsdag vilket betyder sovmorgon, men min väckarklocka ringde inte utan jag fick vakna av mig själv kvart över 9. En kvart innan jag ska gå till bussen, men på något sätt lyckades jag hinna i alla fall. Sedan fysik och sen matte. Lunch med Felicia, Mikis, Johan, Hanna och Linda. Sedan bussen hem till Johan, vi har btw varit tillsammans i 1 månad idag :)!!! Vi gjorde inte så mycket sedan somnade vi. Efter det bussen till mig och Hanna hade stått ute i en halvtimme för att jag missförstod vilken buss hon skulle ta.

Vi åt middag och kollade vänner för att sedan göra egen chokladsås och nu mår jag illa av det och glassen. Nu pratar jag med Felicia som precis har träffat Jonas. Ikväll ska sova tidigt och kolla vänner och sedan upp tidigt som satan.

(ursäkta om inlägget är tråkigt men min data är cp, kan inte göra fet stil eller nått)

Kommentarer
Postat av: tobbe

tråkigt de där med fet stil du, de hade gjort de mysigare..

2008-02-06 @ 23:18:41
Postat av: johan

wuhu vi är bäst! :D

2008-02-06 @ 23:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0