mia mia mia

Somnade alldeles för sent igår. Så när väckarklockan ringde i morse var det ju inte direkt så skönt. 10 över 7 kom jag upp, fick stressa lite väl mycket och tog sedan bussen 20 i 8. Hade då 2 timmar Historia, höll serisöt på att somna ett tag när hon bara babblade på om Fredrik den Store och massa krig och balans i makten under 1700-talet. Men på något sätt lyckades jag hålla mig vaken för på rasten köpte jag en pärlboll.

Efter det så vare hål, eftersom Idrott B är slut. Mippen och jag umgicks ett tag med Axel, men sen dissade vi honom. Vi gled runt lite och plötsligt ser jag min syrra i skolan. Blev lite fundersam men säger hej och undrar varfrö hon är här. TIllbaka får man inget svar utan en konstig min och sedan vänder hon sig om. VILKEN JÄVLA SYRRA MAN HAR DÅ!! Men Aja, jag köpte en till pärlboll och så var problemet ur världen. Har fått tillbaka mitt sockersug, inte bra inte bra.

Vi satte oss i ril igen och underhöll oss med min mobil, fick lite fina bilder på denna underbara flicka.
image177
Skriver mer snart!

Kommentarer
Postat av: mikis

inte okej bild, hahah

2008-02-22 @ 23:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0