lördagsöndag

Igår kom Filippa till mig och vi drog ner och köpte hem mat från grillen, egentligen så skulle vi laga eget men pallade inte. Vi köpte chips och dip också. När vi kom hem kom Felicia och hon ville ha ostbågar, så direkt när Oscar kom så tog dom min cykel och åkte ner och köpte det. DOm hyrde också världens sämsta film som vi kommer 10 minuter på. Tobbe kom och Filippa gick. Tobbe och jag to assnygga bilder på toan, OOH dom va fina.

Fellan och Oscar kom tillbaka, sen kom Johan. VI satte på filmen men bytte snabbt ut den mot dvd brasan. Det var inte så kul att titta på så vi började spela TP istället. Det var inte heller så kul, så vi gick upp och la oss i mitt rum och kollade vänner. Vilket vi sorgligt nog också tröttnade på efter en stund. Då gick vi ner till datan och kollade på extremt fula bilder på mig. Fyfan alltså.

Felicia skulle ta bussen hem, men kom tillbaka igen och sa att hon hade missat det. Så hon fick sovish här istället. Vi skulle följa Johan hem, så vi lämnade av Tobbe och Oscar och gick mot spåret.  Men spåret var släkt och då ville inte vi gå där. VI funderare en stund och komf ram till att vi skulle gå äver golfbanan. VIlket vi gjorde. Sedan missade vi precis bussen hem, så vi väntade på nästa i en halvtimme. Tog bussen hem och somnade kankse kvart i 3.

Väckarklockan ringde halv 9 och jag gick upp och åt frukost och bytte om. Sedan knatade vi iväg till Ytterby och Felicia gick sedan till bussen. Jag åkte med Sofie till Ängsjö där jag läste historia eftersom min start var så sen. Var helt ensam kvar efter en stund. Sedan skulle jag också få springa, började med att jag bommade 1an och sedan gick det bra, elelr helt okej iaf. Tills jag bommar min näst sista nått så förjävligt bommade jag. Ack så fel jag var. Så jag kom nog ganska så dåligt sen.

Åkte hem och pluggade, och nu känner jag att jag har okej koll på provet faktiskt. Filippa kom på besök och vi deppade över våra problem. Jag tycker själv att jag är löjlig, så det behöver du inte säga. Men faktiskt du måste förstå också......Hejdå

Kommentarer
Postat av: flisan

HAHAHAH! Vem var spåret släkt med? eller var det kanske släckt? :)

2008-02-17 @ 21:36:06
URL: http://feliciaknorn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0