lördagen den 2 Februari

image151Vaknade upp hos Hanna klockan 08.30 för att sedan ställa om klockan och gå upp halv 12. Hanna skulle träffat Emilie därför skulle vi upp tidigt. Men nu blev det andra planer istället. Vi åt frukost och sedan tvättade jag håret innan pappa och mamma hämtade mig. Vi skulle till stinsen och sy upp mina jeans som var för långa. Samtidigt skulle pappa köpa jeans, och jaa det var inte alltid så kul att se. Vi kom hur som helst hem med 5 par jeans, 2 t-shirtar, strumpor, skor och en bh. Sofie kom hit och jag masserade henne och vi kollade lite på datan och tog det bara lungt. Sjölvklart så har det snöat hur mycket som helst så när jag följde Sofie en bit hem var det nästan snöstorm. Inte helt kul när jag typ har ställt in mig på sommar.

Jag pratade med pojken min och sen kom farmor och farfar hit på middag. Men jag lämnade dom för att ta bussen 2 stationer till Sofie. Där kollade vi på Chuck and Larry med Mikis och Oscar. Det var myspys. Vid 12 kom mikis pappa och körde hem mig och henne. Skönt att slippa gå i snön. Nu är jag allmänt trött och ska snart kolla på vänner och sen somna. GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0