ingen rubrik

Okej, om ni vill se vad jag och felicia gjorde i lördags kolla på hennes blogg! Jag orkar inte skriva om det (A).

Idag vaknade jag och var hur trött som helst. Hade inget, absolut inget att klä på mig. Sen tog jag nått jag hittade i gaderoben iaf och traskade till bussen. Kallt som satan var det, trodde faktiskt att det hade blivit vår, men nej nej. Hade idled och fick mittkursomdöme, hade gått från G- till MVG- under rubriken hänsynstagande. Låg i genomsnitt på VG +. Så det känns väl okej liksom. Sen tråk på historian och efter det lunch med Hanna och Erika. Elevrådsmöte och sedan bussen hem och plugga med Mia. Vi gjorde lite på enkätarbetet och sedan gjorde vi stompabröd. Felicia kom och vi gick till träningen. Sprang 2 varv runt spåret och sedan 1 timme styrka. Nu känner jag mig asbra. Mår helt utmärkt och är helt frisk.

För tillfället tittar jag på Gossip Girl men hinner skriva det här i reklamen, den håller ju endå på så jäkla länge nu för tiden typ 8 minuter. Nu börjar det kankse skriver senare ikväll om jag orkar !!
HA DET BRA HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0