hjärtats dag

Jahopp, dagen var inte så speciell. Var i skolan hade gympa och matte sen slutade jag. Fick en fin ros av Johan!! Tack älskling! Sedan skulle jag hem och plugga, vilket jag inte gjorde. Sprang som satan med Oscar och fick choklad av pappa och mamma, och en trisslott som jag inte vann på, och en liten grön mus som håller i ett hjärta.

Har inte så mycket mer att säga idag faktiskt. Är det något ni vill veta? Jag har inte många besökare och dom flesta känner säkert mig. Men aja, när jag läser andra bloggar är det alltid kul att se vad dom svarar på det folk frågar.

Även om jag inte är ledsen eller nått idag så passar den här låten in mycket bra. Har lyssnat på den när jag varit lite nere i typ 2 års tid, men den funkar fortfarande.


And the tears come streaming down your face
When you lose something you can't replace
When you love someone but it goes to waste
Could it be worst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0