FREDAG

Jahopp, dagan började skönt med sovmorgon. Somnade typ halv 12 igår och sov till 9 så det var skönt. Sedan åt jag ingen frukost utan köpte en stor kalkonmacka i kafeterian när jag kom till skolan. Skolan var tomoch det enda jag gjorde på matten var att lyssna på dålig musik och ritade den här:
image150
Sen vare lunch och jag och fellan var mobbade tills 2 till kom. Hängde i datastugan och var allmänt deppig. Skolan kändes tommare än vanligt, delvis för att Johan inte var där, men det måste ha fattats hur många som helst. Det var inte ens någon matkö. Aja sen hade jag bajsfysik och trodde jag skulle avlida. Sedan drog Felicia och jag till Kista och köpte nya jeans till mig. Vi skulle egentligen bar aläman tillbaka en väska och köpa glass för att sen åka hem. Men jag var hemma 10 i 7.  På vägen från kista, vid bussen kommer två dumma tjejer

Tjej 1: jag kollar när bussen går, vad är klockan?
Tjej 2: 17.54
Tjej1: Aha okej. (kollar en stund på tabellen och säger sen) Vad sa du att klockan var?
Tjej 2: 17.54
Tjej 1: Okej ( kollar igen) Vad är det för dag?
Tjej 2:(Asirriterat) Men hallå det är ju fredag. 
Tjej 1: Jahaa juste, (och kollar på tabellen igen) okej då går den 17.57.
Tjej 2: När kommer den då, (börjar räkna på händerna) 55 , 56 , 57 men då kommer den om 3 minuter.

HAHHAHAAHA jag och Felicia höll på att dö av skratt. Det var roligare än det låter!!!!!! Sen tog vi 520 från sollentuna och det luktade nått äckligt, vi misstänkte att det var tanten framför så vi lutar oss samtidigt fram och ska lukta, vilket hon ser. Aspinsamt. Sen somnade jag nästan när bussen körde genom viby. Tack Felicia för att du gjorde min dag!!!!! Nu ikväll ska jag chilla med Hanna och sen sova där. Ska bli niice.

Ha det bra hej!

Kommentarer
Postat av: felicia

Gud gjorde din dag, jag upplevde den med dig

2008-02-01 @ 20:44:05
URL: http://feliciaknorn.blogg.se
Postat av: tobbe

ja tror de kändes tomt för att jag inte va där,
å de som luktade va nog att du hade näsan för nära munnen..

2008-02-01 @ 23:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0