Vintermys

image3Jag har varit igång hela dagen, och nu är jag hur trött som helst. Det känns som att klockan är typ 11 eller något men där är inte ens 9 liksom. Jag hoppade ju över ena mattelektionen idag eftersom jag var tvungen att förbereda mig till ledaruppgiften. Så nu ligger jag jättemycket efter. Jag gjorde ett tal på lektionen för jag kunde inte koncentrera mig.

Det blir nog en rolig helg i alla fall. Efter den här veckan behövs det jag lovar!!! På fredag blir det party, antingen som vi tänkt med alla idrottsledare eller med massa andra människor. Sen på lördagen ska jag till Naturhistoriska riksmuseet med Julia, Elin och Rebecca. På kvällen sen ska vi 4 ha tjejmiddag, så det blir mysigt :) På söndagen ska jag tävla, hoppas det går bra för jag har blivit sämre känner jag.

Förhoppningsvis åker mamma och jag till Ikea också, annars kommer mitt rum aldrig göras om. Och just nu är det bara så tråkigt att men knappt vill vara där, jag orkar inte hålla ordning på alla grejer. innan jul ska det i alla fall vara klart har jag bestämt. Just nu vill jag bara att vintern ska komma, jag hatar det här mellanläget det är så tråkigt.  Men innan vintern kommer vill jag ha någon, en mysig person och jag orkar itne vänta på att det ska komma någon och ta mig med storm, nu ska jag ta saken i egna händer. Men jag vet inte hur det ska gå till, så önska mig lycka till!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0