träning,träning

Borde inte tränat, mår typ sämre nu än innan. Men det var i alla fall en trevlig med kort springtur jag och Oscar hade, sen åt han upp halv mitt äpple på tre tuggor. Han berättade om en snygg tjej han hade sett i 2an eller 3an och jag pratade på om mina problem i livet. Hoppas han överlevde, när jag snackar blir det kanske lite väl mycket för vissa människor. Men Oscar är van, och det är bäst för honom MOHAHA!

Nu är det ett år sedan jag tog den här bilden och på lördag är det samma tävling som det var då. Österåkerskaveln. Ska springa i samma lag som Sofie och Felicia, får se hur det går. Hoppas på det bästa! Fick också reda på att INGEN av oss tre får springa 25-manna, okej hon som fick springa kanske är bättre men i alla fall, hon är 93. Känns ju lite lagom kul!! hmm..


/stimpen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0