Torsdag

Idag har jag dissikerat fisk, och fyfan vad det luktade och det var så äckligt men endå rätt kul. Som tur var så luktade jag inte fisk efter, tror jag! Sedan fick vi vårat biologiprov framflyttat och jag glömde böckerna i skolan men aja jag klarar mig. På gympan spelade vi volleyboll det vra faktiskt kul, men jag åt 3 äpplen under lektionen så jag fick typont i magen :/

På eftermiddagen hjälpte jag Felicia att hålla i inomhusorienteringen för RIL-ettorna, det gick bra men jag ble jättevarm av att ställa fram allting. Men jag tror att dom tyckte det var roligt i alla fall. Appropå ril så har 14 stycken till anmält sig till rilfesten så nu är det 26 från våran klass och 26 från deras klass som kommer. Förhoppningsvis.
image4
Imorrn är det z-dag - sköönt! Men vi måste vara funktionärer på olika ställen så jag är inte ledig endå. Efter det så ska jag och Erika åka till Mippen och äta våfflor, för att sedan handla saker till kvällen. Jag hoppas verkligen att kvällen blir lyckad, man är ju inte så sjukt taggad när man typ har fått tvinga dit ettorna.

Jag sprang med Oscar på träningen idag, och jag orkar inte hänga med honom. Nu tror jag att han sprang saktare än vad han egentligen brukar göra men det var snällt. Vi hade mycket att prata om, eller jag hade mycket att prata om. Förlåt om jag tröttade ut dig med mitt snack!!! (A) Det kan inte hjälpas..

Bilden har inget med texten att göra jag kom bara att tänka på den dagen jag och erika åkte till översjön och träffade hästarna och låtsades att vi åkte upp mot gud, haha det var faktiskt nice! Eller när du var min Dr Phil, det var tider det. Jag tror du och jag behöver ett till Dr Phil snack. Allvarligt talat innan jag blir galen!



Ha det bra hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0