Sveriges sämsta lokalsinne

Var nyss och fikade med Hanna och Erika. Åt kladdkaka med grädde och drack te Mums!! Men nu mår jag lite smått illa, för Patrik hade köpt godis som jag fick lite av också. Skoldagen var inte så lång, började halv 12 och slutade 3. Men under den få timmarna har  några få pinsamma och jobbiga saker hänt. Vilket jag inte tänker gå in på, men iaf kallt som satan var det och jag hade skavsår. Ingen chock kankse eftersom jag alltid har det. Sen skulle jag hitta Erika och Hanna istan, jag har sveriges sämsta lokalsinne!!!! Så när Hanna lungt säger "Men gå av vid Stockholm södra och gå genom parken, så kommer du till ett stort torg! Där tar du vänster sen höger och efter det är du på rätt gata och där är vi på H&M" blir jag lite smått förvirrad. Men stolt som jag är hittade jag dom på en gång. Fast först hamnade jag på fel gata men jaja. Vi fikade det var trevligt :) På vägen hem spelade Hanna nått snowboardspel, Erika QP och jag Snake. Verkligen coola vi är, men ibland måste man få unna sig.

See yah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0