slappsöndan var inte så slapp

Söndag.

Idag har jag tävlat, det gick faktiskt bra tills jag kom till 8an där jag bommade typ 10 minuter!  Äsch jag orkar inte bry mig i alla fall ;) Sen kom jag hem duschade och satt vid datan en stund, Hanna ringde och sa att vi skulle fika. Så jag och Axel bestämde vilket tåg vi skulle ta och drog till gamla stan. Fick reda på väldigt mycket dom timmarna ska ni veta. Jag åt kladdkaka med grädde och drack vatten, 3 glas sammanlagt. Sen när vi skulel gå fick det sina följder- det blev panik!! Men det löste sig.. aa det var väl min dag, nu sitter jag här efter att ha ätit middag, ska kolla film snart och sen sova är skittrött.  Ligger fortfarande efter i matten, får ta tag i det på hålet imorrn!! 

/stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0