Sjuk pluggis i sina bästa dar

Nu har jag satt mig här, sjuk och sliten, för att plugga biologi. Efter det ska jag göra matte, eftersom jag har prov på fredag. Senare under dagen ska jag och Mikis gå på Ki Balans på friskis, även fast jag inte är på topp men jag kan ta det lungt tror inte att det är ett jobbigt pass, mer som yoga.

Efter middagen igår kom Tobbe och Felicia hit, medan vi väntade på Michan spelade vi, eller jag var inte så insatt, Buzz. ASTRÅKIGT spel tyckte jag igår. Men sen gick jag och Bibbi ner och hackade frukt och tog fram glass. Vi gjorde chokladfondue och doppade frukt i. Under kvällen läste vi om tampngsjukan, dansade till the Routine i vänner, lyssnade på Justin Timberlake, tog det lungt och hade det allmänt myspys. Min kamera är numera trasig :( vet inte hur, det blir bara grått när man tar bild. Lite ledsamt faktiskt. Pratade nyss med Hanna och hon berättade om hennes händelserika helg, oj oj oj! 

Senare ikväll ska jag övningsköra och sen lägga mig tidigt och kolla på Sex and the City som jag har lånat av Sofie. Nu måste jag börja plugga det här, har blivitlite väl slarvig på senaste tiden och nu är det dags för ändring på det!!!

Ha det bra hej! 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Uräskta damen, du glömde säga att det var andra gången i mitt livsom jag körde och att jag utklassade er totalt!! (:

2007-09-30 @ 14:07:33
Postat av: bibbi

tänkte bara påpeka att hon fuskade så alla vet de... :D, haha stina nu e ja allt me :P

2007-10-01 @ 22:49:23
Postat av: stina

jaa titta tobbe :D haha! det kanske du komemr va igen ;)

2007-10-02 @ 13:23:09
Postat av: Sofie

Har du tittat klart snart? ;D

2007-10-02 @ 18:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0