RILFESTEN

Juste kanske ska berätta lite hur det gick i fredags, alltså på RIL-festen. KÄndes ju som att vi tvingat dit dom små, men aja vi fick göra det bästa av situationen. Jag Mia och Erika gjorde oss i ordning hemma hos Erika för att sen gå ner och äta på grillen. På tåget sen kom vi på att vi glömt kopplet (Erika och jag var utklädda till agility och hon var min hund) så vi sprang in på Ica i sollentuna och köpte ett billigt för 60 kronor.

Klockan kvart över 7 var vi vid Duvslaget och stod och bankade på dörren, självklart hade killarna åkt ch käkat så vi satte oss på berget och sjöng falskt till Hillary Duff tills dom kom tillbaka. Väl inne i stugan började vi klippa till ögonbindlarna till en av lekarna vi hade. När alla ettor som skulle komma hade kommit började vi med lekarna, orkar inte dra vad det var för nåra. Kan säga att för att få tyst på dom var jag tvungen att skrika och nu är jag hes. huuu! Men vi körde bara två av 4 lekar vi hade, vet inte varför men så blev det! Efter det var det som en vanlig fest, pratade med nåra ettor och fick lite koll på vilka dom är nu i alla fall. Kvällen som helhet tycker jag blev helt okej. När jag kom hem och tittade mig själv i spegeln trodde jag att jag skulle svimma, det hemskaste jag sett. Det hade regnat så mitt hår hade blivit lockigt(eller vågigt vad man nu ska kalla mitt hår) mitt smink var väldigt utsmetat och jag hade jättesmutsiga fötter, det var iof för att jag hade gått barfota. Men jag var så ful - att jag hade gått omkring sådär, herregud säger jag bara.

Under kvällen fick jag också reda på saker jag inte ville höra plus att jag blev jag grovislurad av Axel och Jonte, jag var iof riktigt jävla dum men sån är jag. Erikas hår blev vitt när Axel innan han blev nedslagen sprutade hårspray i hennes hår. Samtidigt fick jag uppleva hur det var att få göra det man vill, men inte riktigt veta hur det egentligen känns. Det hände också andra saker som jag inte tänker skriva om. Men jag tror att alla överlever!!!

Ha det bra HEJ! 


Kommentarer
Postat av: victory

STINA????
DIN LOVER BOY DÅ? DET KAN DU JU INTE STRUTNA I ATT SKRIVA DUMASQ!

2007-09-24 @ 21:04:05
URL: http://antonia.fashionblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0