Mobilkul!

Ta fram mobilen:

Vem ringde du senast?
Hanna Seger

Vem ringde dig senast?
Filippa Jildefalk

Vad står det i ditt 4:e mottagna sms?
Okidoki, absolutly :) krya på dig fisrumpa! <3

Vem skickade ditt 12:e mottagna sms?
Adde Moberg

Vad står det i ditt 6:e mottagna sms?
Tja blir de de tåget?

Vad står det i ditt 87:e mottagna sms?
jag vet inte om du per det här, vem vet du kanske redan sitter på planet.. men iaf så älskar jag dig jättemycket, du får ha det jättebra du! jag saknar dig redan.. <3

Vad står det i ditt 10:e skrivna sms?
raderar skickade

Vad står det i ditt senaste skrivna sms?
raderar skickade

Har du några utkast?
nej

Vad är ditt rekord på snake?
har inte det på min mobil

Vad har du för kontakter som börjar på J?
Jessica, Johanna, John, Josef, Julia G, Julia S,   

Har du privat nummer just nu?
nej

Hur många låtar har du på din mobil?
181

Vad har du för bakgrundsbild?
En på mig och mikis för ett år sedan

Kommentarer
Postat av: julia

JULIA G thaaaaaats ME :D

2007-10-02 @ 18:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0