Here we go again

Jag är tillbaka, här för att stanna vet jag inte däremot får se hur det blir med den saken! Jag raderade det gamla för att nu börjar om på nytt. Jag är då Stina är 16 år och går på Rudbeck. Mer är det behöver man inte veta!!

Idag, Lördag har jag inte gjort ett piss. Suttit vid datan i princip hela dagen, ätit lunch kollat tv och slappat för fullt! Funtar på att se på film elelr nått snart, men får se hur det går. Funderar samtidigt ut lekar till RIL-festen. Juste jag går andra året på idrottsledarprogrammet, RIL, och varje år håller tvåorna en insparksfest för dom nya ettorna! Så nu är det våran tur, jag och Mippen ska vara lekledare. Först är det lite lekar och sånt och sedan ska det vara som en vanlig fest. Igår ringde Axel och sa att vi skulle ha massvis med lekar, men vi har bara kommit på två stycken, så jag måste verkligen komma på något!

Igår vart det fredagsbio med Hanna och Erika, Mia bangade! Vi såg "This is England", faktiskt en mycket bra film måste jag säga! Hemsk men klart sevärd. Kom inte hem så farligt sent så Filippa kikade förbi en stund, vi låg mest och halvsov, sen vaknade vi och Filippa hade missat sista bussen hem! Så jag lånade ut min blåa fina cykel och hon fick cykla hem i det underbara höstvädret !

Ikväll då? Antingen party nånstans i stan vet inte vart eller fika med Zindros(Erika) och Hanna. Det är lite diffust hur det blir.. Skulle inte banga på filmkväll, jag är så trött nu för tiden! Först ska jag i alla fall äta middag med familjen eftersom jag iten gjorde det igår, hoppas vi får något gott!  klockan är 6 och jag är ashungrig redan. Känner jag mina föräldrar rätt så kommer vi inte äta föränn vid 9 eller något sådant. Nu ska jag dra mig till sängen och kolla på vänner!

Ha det bra hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0