godnatt Mr Tom(t)

Nu ska jag sova, men blev lite dyster när jag tänker på hur tomt det var. Jag känner mig bara helt tom innombord - ingen aning varför? Jag har dom bästa vännerna man kan tänka sig och en kulig famlij och världens skönaste säng! Men ändå ligger något där och trycker, kan inte sätta fingret på det. Men jag gillar inte känslan. Imorrn är det sovmorgon YES, det blir 10.40 bussen och jag ska schlappa hela morgonen kolla lite tv, data. Kanske till och med ställa mig och göra gröt, för vad är inte bättre till frukost om inte det.


Nu kom jag på det, vad som gör att det är tomt!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: tobbe

vadå? ;)

2007-09-28 @ 16:00:56
Postat av: stina

berättar sen ;)

2007-09-28 @ 18:16:30
URL: http://sjeppsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0