En helt vanlig tråktisdag med extra fult i

Bilden är tagen från den roligaste gympalktionen ever!

Idag var ingen bra dag.. jag vaknade klockan 6 men somnade om till 7. Sket i att platta håret, vilket brukar vara fint ibland - men inte idag.
!!!!!!EN RIKTIG FULDAG!!!!!! Men inte mycket att göra, började med idrottsledarkunskap, vi gjorde blomman vi skulle gjort i levnadsläran i ettan. Rätt kul att läsa allas komertarer om en själv. Efter det var det biologi, har ju prov på torsdag så det var eget arbete. jag gick tidigare mötte Hanna, Michanoch Tobbe för att äta lunch.

Sen gick Hanna och jag hem till henne för att gå ut med hennes hund. Självklart missar jag bussen hem ( jag hade slutat) så jag bestämmer mig för att att följa med henne till hennes gympa. Så jag sitter där i typ 10 minuter sen går jag till bussen. Och oj vad trött jag var, höll på att somna flera gånger. Sen kom jag hem, pluggade lite biologi, kände mig dåligoch beslutade att inte gå på träningen SKÖNT! Fast jag måste åka dit i alla fall och lämna sportident pinnarna jag lånade förra veckan.

Ikväll ska jag lägga mig tidigt, kolla på Desperate housewifes. Plugga mer biologi och lite matte..... Allt jag vill är att det ska bli helg. Skolan är så tråkig, fast nu är det ju lite roligare att gå till skolan :D. Fast jag vet inte hur länge det kommer att vara, imorrn kanske jag får dåliga nyheter, eller bra nyheter. OM DU BARA VILL....


TJAAA DÅ!!!!!!!


/ANNA KRISITN "STINA" JEPPSSON
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0