<3

Har nyss jobbat, aaaaastråkigt! Ska duscha och sen kolla klart på filmen jag somnade ifrån igår, det ska bli skönt för jag är så sjukt trött..

Måndagar är min längsta skoldag 8.20 - 16.00 och det har varit sjukt tråkigt! Förutom när jag såg min nya loverboy såklart, aldrig pratat med människan men han är nog sötast i världen. Jag typ dör för han är så söt, han är 91, men det gör absolut ingenting jag faller alltid för 91or. Jag börjar tro att det är något fel på mig!! Men nu är det ju såhär att jag och killar brukar inte fungera så bra, eller alltså när jag gillar någon så gillar inte den mig tillbaka, så jag antar att det här kommer skita sig också.. hm aja!

Nu måste jag duscha!!!

see yah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0