z-dag

Igår var jag i stan med Mikis, hon var hos en napprapat och jag trodde att han skulle knäcka sönder ryggen på henne. Vilket han såklart inte gjorde! Vi kollade lite i affärer, sen tröttnade vi och åkte hem. Köpte ingenting, ellre jo ett billigt täckstift på H&M eftersom mitt andra försvann. Senare på kvällen kom Filippa till mig, vi tog det lungt och sen tog vi bussen till henne. Resten av kvällen hängde vi på bussen eller på Stenkullevägens busstation. Eftersom bussen inte kom. Vi somnade typ vid 12, och var typ hur trötta som helst.

Självklart vaknar jag först, iof på grund av att Mia skicka sms. Låg där en stund sen prata jag med Felicia tills Filippa vaknade. Hon som skulle fasta idag bröt det på en gång när hon såg enkilos godispåsen på golvet. Riktgit god frukost, godis och "päron, apelsin, morot, äpple & citron juice". Senare idag ska jag hem och plugga matte och sen packa till Finland, ska ju springa Halikko i helgen. Är inte taggad någonting. Men det kanske kommer!

/stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0