waiting ..

                    image32
Booooring, sitter här och glor! Har varit och sålt bingolotter, vi köpte till och med tvåstycken själva. Haha det var år sen jag spelade men vem vet jag kanske har lyckan på min sida. Tog lotterna med nummer 7 och 1 på. Efterdom 11 är mitt turnummer och 7 mitt andra turnummer. Får hoppas på det bästa. Jag mår inte så bra idag, min hals gör jätteont och mitt huvud sprängs, även fast jag druckit typ 2 liter vatten.
 
Lite irriterad också, jag hade köpt ett nytt täckstift i torsdags, sen hade jga med mig min sminkväska till Hanna för jag gjorde mig i ordning där. Sen när jag skulle använda den idag vad den borta!! Måste tappat den på Mias fest eller nått, men roligt att 90 spänn bara kastades bort på två sekunder. Och mer pengar ska det kastas bort, ska till stora staden snart - tror jag- Axel Segis Högberg var tvungen att repa med bandet innan han hade tid att åka. Så Hanna och jag fick vänta. Jag har sysslesatt mig med att ladda in lite nya låtar på mobilen, äta pizza, sitt avid datan, kolla på tv, hittade nåra chokladrutor hemma också. Nu ska jag kolla på reprisen av Desperate Housewifes!!

Ha det bra hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0