Trött och sliten

Mia och Tobbe kom med en hyrd film och gjorde min dag. Jag har inte gjort ett piss, eller Filippa var här en timme men inget annat. Har varit så skönt. Vi såg på Blades of Glory, och herre gud vilken töntigt rolig film. Så överdrivet men en dag som denna funkade den perfekt. Vi käka popcorn och myste, sen åkte dom hem.

Felicia skickade ett sms där det stod "Du är allt en riktig clown!" Jag fattade inget, så jag ringde men då svara hon inte. Provade igen men då la hon på, tänkte oj har jag gjort något och ringde Sofie för jag trodde Felicia var med henne. Då hade hon skickat samma sms till Sofie och lagt på och aa. Sen skickade Felicia ett sms typ en halvtimme senare och sa att det var en lek och hon inte fick svara, ROLIGT!
 
Nu ska jag snart lägga mig och kolla på Sex and the City är för trött för annat. Imorrn blire mysfika med Axel och Hanna, men innan det säölja bingolotter klockan 10.00.... Jag orkar inte.

                                                                                                               /stina

Kommentarer
Postat av: bibbi

uuuh blomman ser ju ut å va släkt me hitte joel :P

2007-10-06 @ 23:55:22
URL: http://nonstopmusic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0