torsdag

Hanna och Axel tog sog hela vägen till rotebro bara för att baka med mig. Vi mötte den lilla gossen på två sparkcyklar, eller heter det kickbike eller kickboard många var alternativen. Gick sedan hem i regnet. Vi eller Hanna, hon gjorde det mesta av jobbet, brände våra chokladrutor eller "brunisar" som Axel kallar dom i ugnen. Men det gjorde inget, vi skar bort det översta lagret och det smakade jättebra i alla fall! Sedan satt vi i mitt kök och pratade om livet en stund i höstvädret. Plötsligt fick Hanna panik och var tvungen att åka till sin träning så fikat för denna vecka fick ett abrupt slut.

Jag satte mig ilugn och ro för att göra klart min matteuppgift, som var att göra en så stor låda som möjligt av ett A-4 papper. Jag tror jag lyckades bra och jag gjorde en fin uträkning. Nu hoppas jag att jag ska få lite beröm, eftersom att han som många andra lärare har lite svårt för min personlighet. Jag pratar tydligen för mycket? Vivianne säger alltid, "Men Stina.. ska du inte vara lite tyst nu" med mesig röst. Men det är bara sån jag är, jag pratar, har alltid pratat och kommer alltid att prata!!!

Senare på kvällen åkte jag till frikis med Johanna, vi skulle prova på Aerobics. Men tåget var försenat så vi kom lite sent och då var det tydligen fullt. Blev lite halvt irriterad. Istället blev det ett vanligt medelpass, men det fungerade bra i alla fall. Det som återstår av min dag är att packa, och jag vet inte vad jag ska packa ner. Jag orkar verkligen inte, får packa är nog det tråkigaste som finns.. Innan jag går och lägger mig sen ska jag äta choklad och kolla på Sex and The City!

/Stina

Kommentarer
Postat av: Felicia

HALIKKO!!!

2007-10-12 @ 10:35:34
URL: http://feliciaknorn.blogg.se
Postat av: H

bajsis. dom var skit goda ass snygga och allmänt bäst. typ som du och jag!

2007-10-14 @ 12:52:13
URL: http://antonia.fashionblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0