Onsdag

Idag var hela klassen ute på vishan. Eller snarare centralt men ute i ingenstans. Vi tog 69an till tekniska museet elle rnått sånt. Där såg man kaknästornet och gräs itne mkt mer än så. Sen drog vi oss in till Riksidrottsmuseet där vi hade en guidad tur i en timme. Rätt intressant, bara att man var så himla trött. Sen fick vi kolla lite själva. Hade rullstolsrace med Erika och Axel. Jag vann mot Erika men förlorade på Mr Högberg. Aja stolt iaf.. tröttnade drog till centralen, missade 20 över tåget med typ 10 sekunder. Sen har det inte hänt så mycket.

Borde gå och plugga matte, men hur brukar det bli med det egentligen. Har fortfarande inte kommit ikapp med den sömn jag förlorade i helgen så jag är sjukt trött. Kvar att göra denna vecka förutom plugga, är träna och städa ytterby. På fredag ska jag träffa Michan och Matilda, blir nog chillpill. Sen har jag inte mycket mer bestämt. Är, tro det är eller, lite småsugen på att tävla (A).

Ha det bra Hej!

Kommentarer
Postat av: Hanna

trevlig kväll :)

2007-10-17 @ 17:47:56
URL: http://alltomhanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0