Jag + Matte = Sant..NOT!

Nu är det bara Torsdag och Fredag kvar, och imorrn har jag bara två lektioner: Gympa och matte, men jag ska inte vara med på gympan så jag har en lektion! :) Sen blire hem och plugga mera matte, kan verkligen inte så mycket jag borde kunna. Sen på fredag har jag bara två lektioner - varav båda är matte då jag har provet :| Det enda jag gör nu för tiden är att plugga matte, eller ha matte i skolan. Kul!
Sen är det äntligen HELG!

På fredag har Mia och Paui hyrt en lokal för dom har fyllt år, så det ska bli askul. På lördagen blir chill, har inget plugg heller, och på söndagen ska jag sälja bingisar för klubben.. Inte så himla kul, men det är bara i två timmar så.

På lördag är det 25-manna också, men bra som vi är så är varken jag Sofie eller Felicia uttagna, men det gör itn eså mycket. Men det säger ganska mycket om hur bra vi är. Haha!! Av 25 människor i klubben i alla olika åldrar får inte nån av oss springa, patetiskt

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Som om du hade pallat springa bakis? ;)

2007-10-05 @ 15:54:19
Postat av: stina

jag blir inte bakis. hittade du jackan?

2007-10-06 @ 11:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0