Jag gillar sånna här listor..

DEN SENASTE

Du sov i samma säng som: Hanna
Du pratade med: Pappa
Du gick på bio med: Erika & Hanna 
Du gick på stan med: Mikis
Du kysste: Johan
Du kramade: Mikis
Du pussade: Mikis
Som såg dig gråta: Vet inte
Skällde på dig: Mamma
Skickade ett e-mail till dej: Facebook

HAR DU NÅGONSIN

Sagt "jag älskar dig" och menat det: Ja
Bråkat med ditt husdjur: När jag var liten
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Tror inte det
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på: Ja
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Typ alla som jag lyssnar mycket på

Vill du gifta dig: Självklart
Vill du ha barn: Jag SKA ha barn
Vad är du mest rädd för: Spindlar
Vilka kläder sover du i: trosor & t-shirt
Vem hatar du verkligen: Ingen just nu
Varit kär: Ja
Kör du bil: övningskör
Har du jobb: Frikis&Svettis
Gillar du att ha folk omkring dig: Ja roligare så
Är du ett hälsofreak: Absolut inte, klarar inte en vecka utan onyttigt
Har du någon tatuering: nej
Har du någon piercing: öronen

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU?

Gråtit:  Nej
Köpt något: Mat, godis, kakor, täckstift
Varit sjuk: Halvt
Sjungit: Ja
Sagt "jag älskar dig": Nej
Träffat någon ny: Nej
Saknat någon: Lina :(
Kramat någon: Ja,
Kysst någon: Nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0